tirsdag 17. april 2012

Internett

Huskontoen får hundre kroner mindre ut av seg i måneden. Det skjedde omtrent sånn:

Meg: Hei, jeg lurte på om det gikk an å få litt billigere internett.

Selskap: Ja, da kan du enten få det til samme pris som du har i dag og en del raskere nett, eller så kan du få samme hastighet som i dag og da hundre kroner billigere.

Meg: Jamen, da tar jeg samme hastighet hundre kroner billigere, da.

Selskap: Fint, da setter vi opp det fra i morra.

Meg: Tusen takk for hjelpa! 

Nei, jeg trengte ikke bytte selskap. Jeg trengte ikke prute. Jeg trengte bare å ta en kjapp telefon til samme selskapet som jeg brukte og spørre om jeg kunne få billigere internett. Det er visst ganske ofte såpass lett dersom det er et år eller to sida abonnementet blei tegna.

Det er nesten latterlig. Ikke at jeg klager.


Den observante leser vil legge merke til at jeg gjør ting i en annen rekkefølge enn jeg sa at jeg skulle. Pytt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar