mandag 16. juni 2014

Statusoppdatering

Det er 30 000 kroner på bufferkontoen min. Mål nådd, hurra!

Helsekontoen min er på vei til å vokse seg stor og feit igjen etter noen utgifter, som forresten ble mindre enn jeg hadde regna med fordi jeg gjorde 15 minutter research og fant ut hvor det lønte seg å kjøpe. Vi snakker 33% mer av det jeg ville ha for en drøy tusenlapp mindre. Vinn! 

Jeg har bestilt ferie i Roma med min mor og lillesøster i oktober og betalt omtrent 1/3 av de totalt 6000 kronene jeg har budsjettert med å bruke.

Prioriteringene har altså så langt vært robusthet og litt luksus.

Når Romaturen er fullstendig i boks og helsekontoen har 10 000 blanke kroner på seg, det vil si om et par måneder, så tenker jeg å plassere penger på en konto for å kunne opprettholde noe som er viktig for meg i neste fase av livet. Det er tross alt bare ett år igjen av bachelorstudiene, og etter det blir det nok trangere uansett hva jeg skulle finne på - mer om akkurat det snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar