tirsdag 5. juni 2012

Bufferløs

Det kjennes som berg-og-dal-bane. Eller stigespillet. Eller kanskje tommyball.  

Jeg har venta på den endelige regninga på taket sånn at jeg kan vite akkurat hvor mye jeg har. Vel, nå veit jeg. Det er godt å ha oversikta, men det blei mer enn det skulle ha blitt sjøl med mitt sjenerøse slingringsmonn. Nok til at jeg nå har tømt bufferkontoen fullstendig og helsekontoen bare har fem tusen kroner på seg. 

Jeg skal ha en bufferkonto igjen. Det betyr at livreima på et eller anna vis må strammes ytterligere. Jeg har den der kilinga i magen jeg ofte får når jeg går opp et vanskelighetsnivå i et spill.

3 kommentarer:

  1. Så bra, det er jo en GOD kribling:) Godt å få tall man har ventet på.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er absolutt begge deler, men ja, god kribling.

      Slett
  2. Innså dessuten at jeg får igjen på skatten. Da får jeg bufferkonto igjen! Får bare håpe jeg får pengene i sommer, ikke i oktober.

    SvarSlett