tirsdag 2. april 2013

Kjapp, smårotete oppdatering


Jeg har spart opp nok penger til sykkel - og jeg har kjøpt sykkel. For en times tid sida. Jeg hadde også nettopp fått noen penger i gave, så jeg la på åtte hundre kroner og kjøpte meg en enda dyrere sykkel enn jeg hadde tenkt. Var det et godt valg? Jeg tror det, men det gjenstår å se.

Nå som det første av de kortvarige spareprosjektene er avslutta går jeg løs på neste: Sparing til sommerleir. Etter det er det strake veien til større boligkonto og muligens nedbetaling av lån - og grunnøkonomi på skinner.

Ellers har jeg endelig oppdaga flere norske pengeblogger, og registrert meg på forumet Pengevett. Brått følte jeg meg litt mindre sær. Merkelig at en blir sær av å sette noen rammer for egen privatøkonomi i grunnen.

Men først og fremst: Hurra, jeg har en sykkel! Nok en bit av livet er satt i orden, og det føles innmari bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar